Het Grote Sinterklaasfeest Vier Je Thuis

Ieder jaar organiseert Stichting Kind in Beeld Hét Grote Sinterklaasfeest. Helaas kan dit, vanwege corona, dit jaar niet doorgaan. Toch willen we wat moois geven aan mensen die dat goed kunnen gebruiken: een gloednieuw cadeau t.w.v. € 10,- voor uw kind(eren) en lekkers om er samen thuis een gezellige avond van te maken. Dat bezorgen we tussen 21 november en 4 december bij u thuis.

Mensen die hiervoor in aanmerking komen ontvangen een brief van de gemeente Zwolle. Hierin staat hoe je jezelf kunt aanmelden voor dit initiatief. Ook is het mogelijk je in te schrijven bij de pakketten uitgifte van de Voedselbank Zwolle op 9 en 23 oktober 2020.

Meld je hier aan.

Blijf op de hoogte

Indien u niet naar het feest komt en ook geen Sinterklaascadeau thuis wil ontvangen, maar wel in ons bestand wil blijven kunt u een e-mail sturen naar info@stichtingkindinbeeld.nl

Wilt u bij ons in het bestand komen?

U kunt bij ons in het bestand komen als u een gezin heeft, uit Zwolle komt en een laag inkomen heeft. Om te beoordelen of u bij ons in het bestand kunt komen, moeten we u een aantal vragen stellen.

Ga naar aanmeldformulier om deze vragen te beantwoorden.

Vragen?

Mail naar info@stichtingkindinbeeld.nl.