Aankomende activiteiten

Het Grote Sinterklaasfeest

21 november 2018 | 15:00 – 17:00 uur

Het is niet meer mogelijk u zelf aan te melden voor het Grote Sinterklaasfeest. Heeft u vragen? Stuur dan een mail naar info@stichtingkindinbeeld.nl.

Doe’s Gek
25 t/m 28 oktober 2018

Het is helaas niet meer mogelijk u aan te melden voor Doe’s Gek! Binnen 24 uur hebben we meer dan 300 aanmeldingen ontvangen. Een deel van deze mensen staat op de wachtlijst. Een ieder die zich aangemeld heeft, ontvangt hier de komende tijd bericht over per e-mail. Mocht je jezelf hebben aangemeld, maar toch niet kunnen, stuur dan een mail naar info@stichtingkindinbeeld.nl. Je kunt dan een ander gezin als nog blij maken met een dagje uit voor het hele gezin. Meer informatie over Doe’s Gek vind je hier.

Blijf op de hoogte!

Kunt/Wil u niet naar het Sinterklaasfeest, maar in de toekomst wel op de hoogte blijven van leuke uitjes die we bieden? Dan kunt u zich hieronder aanmelden voor de nieuwsbrief. Om er zeker van te zijn dat u tot de doelgroep behoord, verloopt de aanmelding via een toegangscode. Deze toegangscode heeft u ontvangen in de brief van de gemeente welke in de week van 1 oktober 2018 verzonden is.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Vragen?

Mail naar info@stichtingkindinbeeld.nl.