Doe’s Gek

Het is niet meer mogelijk je voor dit event aan te melden. Er zijn meer aanmeldingen, dan mensen die ons in ons bestand staan. Op dit moment vind er een controle plaats op de aanmeldingen. In de week van 14 oktober 2019 krijgt iedereen een bericht.

Sinterklaasfeest 2019

Via onderstaande button kunt u uw kinderen aanmelden voor Hét Grote Sinterklaasfeest dat dit jaar op woensdag 20 november 2019 gehouden wordt. Het formulier is beschermd met een wachtwoord. Deze heeft u ontvangen in een brief van de gemeente Zwolle of via folders die uitgereikt zijn bij de Voedselbank. Gaat u niet naar het feest, maar wenst u het cadeau thuis te ontvangen, dan kunt u dat in dit formulier aangeven.

Klik hier om uw kinderen aan te melden voor Hét Grote Sinterklaasfeest 2019.

Blijf op de hoogte

Indien u niet naar het feest komt en ook geen Sinterklaascadeau thuis wil ontvangen, maar wel in ons bestand wil blijven vult u via onderstaande link een formulier in. Let op: als u uzelf niet inschrijft, staat u ook niet meer in ons bestand en kunt u niet deelnemen aan gratis uitjes.

Klik hier om op de hoogte te blijven van gratis uitjes.

Wilt u bij ons in het bestand komen?

U kunt bij ons in het bestand komen als u een gezin heeft, uit Zwolle komt en een laag inkomen heeft. Om te beoordelen of u bij ons in het bestand kunt komen, moeten we u een aantal vragen stellen.

Ga naar aanmeldformulier om deze vragen te beantwoorden.

Vragen?

Mail naar info@stichtingkindinbeeld.nl.