25 t/m 28 oktober 2018: Gratis kaarten voor Doe’s Gek in de IJsselhallen

Doe’s Gek is een evenement in de IJsselhallen en is het grootste interactieve kinderevenement in de herfstvakantie in Noord Nederland! Ruim 15.000 m2 aan spektakel en speelplezier. Een evenement waar kinderen kunnen spelen, kunnen ravotten, kunnen dromen, kunnen fantaseren, kunnen dansen en kunnen leren. Ruim 15.000 m² kinderplezier onder één dak en dat alles voor één prijs.

Met het hele gezin een dagje genieten!
Het Organisatieteam stelt 300 vrijkaarten ter beschikking aan Kind in Beeld. En Kind in Beeld stelt natuurlijk ook deze keer weer een drankje met wat lekkers ter beschikking.

HOE KAN IK ME AANMELDEN VOOR DIT EVENEMENT?

Het is helaas niet meer mogelijk u aan te melden voor Doe’s Gek! Binnen 24 uur hebben we meer dan 300 aanmeldingen ontvangen. Een deel van deze mensen staat op de wachtlijst. Een ieder die zich aangemeld heeft, ontvangt hier de komende tijd bericht over per e-mail. Mocht je jezelf hebben aangemeld, maar toch niet kunnen, stuur dan een mail naar info@stichtingkindinbeeld.nl. Je kunt dan een ander gezin als nog blij maken met een dagje uit voor het hele gezin.

Meer informatie over Doe’s Gek vind je hier.