Compleet verzorgd uitje naar Dinoland

Woensdag 20 april zal een dag worden, die vele kinderen uit Zwolse minima-gezinnen niet snel meer zullen vergeten. Stichting Kind in Beeld heeft namelijk de handen in één geslagen met Dinoland en Ladies Circle Zwolle om voor deze kinderen een gezellig dagje uit te organiseren in Dinoland.

Om dit dagje uit compleet te maken krijgen 300 kinderen en hun ouders, naast gratis entree, een tussendoordrankje en springen op de trampoline ook een lopend buffet met een patatje, snack en drankje aangeboden!

Vanaf 13.00 uur kunnen de kinderen kennis maken met meer dan 100 soorten dinosaurussen uit het Trias, Jura en Krijt tijdperk en is er volop plezier in de vele speeltuinen en bij de activiteiten, zoals midgetgolf, skelteren en klimmen.

Het park is geopend tot 17.00 uur, maar Stichting Kind in Beeld heeft speciaal voor de kinderen het restaurant vanaf dat moment afgehuurd. Hier kunnen de kinderen zich te goed doen aan een lopend buffet. Hier kunnen de kinderen zich te goed doen aan een lopend buffet. Tegelijkertijd zijn er leuke activiteiten, die georganiseerd worden door Ladies Circle.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA