Goede doelentoernooi!

Op 14 januari jl vond de jubileumeditie van het Goede Doelen zaalvoetbaltoernooi plaats. Daarbij wordt ook altijd een verloting met mooie prijzen georganiseerd. De opbrengst daarvan wordt geschonken aan een goed doel in Zwolle en omgeving. Dit jaar is dat stichting Kind in Beeld. Woensdag 25 januari vond de overhandiging van de cheque plaats. Kind in Beeld is enorm verrast door het ongelooflijk grote bedrag van € 4.000,- !

Wij zijn de organisatoren stichting Goede Doelen voetbaltoernooi en HTC 4 dan ook heel erg dankbaar voor dit prachtige bedrag.

Van links naar rechts: Marja van Ettingen, secretaris Kind in Beeld, Hans Bergman, penningmeester Kind in Beeld, Stefan Meijerink, voorzitter St. Zwolse Goede Toernooi, Raymond Plessen, elftal  sv HTC 4 en medeorganisator van het toernooi