Hét Grote Sinterklaasfeest was een succes!

>

We maakten zo’n 850 kinderen blij! Woensdag 20 november vierden zo’n 350 kinderen uit gezinnen met een laag inkomen, samen met hun ouders, Hét Grote Sinterklaasfeest in het Landstede Sportcentrum. Ze werden verrast met een sintmusical door studenten van C.I.C.K, pepernoten, chocoladeletters en voor ieder kind was er een mooi cadeau.

Er was koffie, thee, ranja en heerlijke speculaasjes van De Stadsbakker. Kinderen konden met Sinterklaas op de foto en een dansje wagen met DJ Piet. Studenten van Landstede Evenementen Organisatie en vrijwilligers hebben hun handen uit de mouwen gestoken. Daarnaast zijn er nog eens bijna 500 cadeaus rondgebracht bij gezinnen die niet bij Hét Grote Sinterklaasfeest aanwezig konden zijn.

Dit was alleen mogelijk dankzij de bijdrage van heel veel sponsoren, Hervormd Weeshuis en De Johanna Donk-Grote stichting, donaties van Zwollenaren en vrijwilligers. Met elkaar hebben zij kinderen uit Zwolle die geen geld hebben voor een Sinterklaasfeest, toch een cadeau gegeven en een onvergetelijke middag bezorgd. Samen hebben we er voor gezorgd dat ieder kind in Zwolle wél de kans heeft gehad om Sinterklaas te vieren.

Bekijk hieronder de foto’s van Jan Burgman

Bekijk hieronder de foto’s van Sander Otter