Jubileumeditie 2021 Groot succes!

>

De 10-jarige jubileumeditie van Hét Grote Sinterklaasfeest was een groot succes! Kind in Beeld is heel blij dat het feest dit jaar wel kon doorgaan, ondanks alle regels rondom Covid-19.

Stichting Kind in Beeld is ook heel blij met de komst van wethouder Dorit de Jong naar het feest. Zij kwam kennismaken met Hét Grote Sinterklaasfeest dat de stichting nu voor de 10e keer organiseerde.

En dankzij de weeshuisprijs 2019-2020 van het Hervormd Weeshuis konden wij dit jaar voor de jubileum editie extra groots uitpakken met een tal van extra activiteiten voor de kinderen!

Alle ongeveer 500 kinderen die niet naar het feest konden komen zullen binnenkort nog persoonlijk een mooi cadeau thuis ontvangen! Wij danken alle sponsoren voor hun bijdrage. Mede dankzij al deze sponsoren heeft Kind in Beeld weer een mooie editie van Hét Grote Sinterklaasfeest kunnen organiseren, en heel veel kinderen blij gemaakt met een mooi sinterklaascadeau!

Foto credits: Ferdy Damman