Kids United Sport Zwolle | Sportweek 2020

PEC Zwolle/ Regio Zwolle United, Landstede sportcentrum, SportService Zwolle en Stichting Kind in Beeld hebben opnieuw een sportweek georganiseerd voor kinderen uit groepen 4, 5, 6 en 7 van basisscholen in de gemeente Zwolle.

Deze kinderen, die om wat voor reden dan ook niet met zomervakantie gaan, kunnen in week 29 (14 juli t/m 17 juli) van de zomervakantie weer meedoen aan een sportieve, leuke en educatieve week, onder de naam Kids United Sport Zwolle (KUSZ). Een hele week lekker sporten (bijvoorbeeld voetbal, basketbal en volleybal).

LET OP: de week is niet bedoeld voor kinderen die door de coronamaatregelen niet met vakantie gaan, maar écht voor hen die door andere problemen thuis niet met vakantie kunnen gaan.

De kosten bedragen € 10,- per kind voor de hele week. Deze kosten worden volledig door Stichting Kind in Beeld betaald. Kinderen uit gezinnen met een laag inkomen kunnen dus gratis deelnemen aan de Sportweek! In totaal is ruimte voor 2 x 30 kinderen om aan deze vierde editie van KUSZ mee te doen.

Het programma is van dinsdag t/m vrijdag van 10.00 – 12.00 uur (groepen 4 en 5) en van 13.00 – 15.00 uur (groepen 6 en 7).

Kinderen die ingeschreven staan in ons bestand ontvangen per mail een uitnodiging en informatie hoe ze zich voor de Sportweek kunnen inschrijven.