Hét Grote Sinterklaasfeest

Eind november 2016 organiseerde Stichting Kind in Beeld in samenwerking met Studio TaS, Humanitas, Landstede en Song & Dance Academie de zevende editie van “Hét grote Sinterklaasfeest” voor gezinnen met een laag inkomen.

Honderden kinderen werden samen met hun ouders/ voogden blij verrast worden door een Sinterklaasmusical en een cadeau. Maar eerst werden de kinderen en hun ouders welkom geheten met koffie, thee, ranja en iets lekkers. De feestelijke middag werkte naar een hoogtepunt toe in de Landstede sportzaal met een spannende Sinterklaasmusical van de studenten van de Song & Dance Academie. Daarna konden de kinderen hun cadeau ophalen en was er nog de mogelijkheid om op de foto te gaan met Sinterklaas.

Sponsoring
Stichting Kind in Beeld kon kinderen een onvergetelijke middag geven dankzij de hulp van sponsoren. Wilt u ook een sponsorbijdrage leveren? Dan kunt u contact met ons opnemen via info@stichtingkindinbeeld.nl. Uw bijdrage en ideeën zijn van harte welkom.