Een geslaagde editie van hét Grote Zomerfeest!

Wat hebben we weer een gezellige middag gehad met elkaar tijdens Hét Grote Zomerfeest in samenwerking met Dierenweide Dieze Oost en Stichting De Knuffelkonijntjes en Rotary Zwolle Noord!

Woensdag 26 juni was een zonovergoten dag tijdens het Grote Zomerfeest. De nieuwe locatie bij Dierenweide Dieze-Oost/Stichting De Knuffelkonijntjes bleek een schot in de roos. Deze fantastische plek bood volop ruimte voor alle activiteiten, met comfortabele zitjes voor ouders zowel in de zon als in de schaduw.

Voor de kinderen waren er tal van nieuwe activiteiten. Ze konden genieten van poffertjes eten, koek happen, kinder-yoga, reuze bellen blazen, en deelnemen aan een hilarisch 3-persoons zakloopspel. Natuurlijk ontbrak op deze warme dag ook het geliefde ijsje van Talamini niet.

Dankzij de nauwe samenwerking tussen Stichting Kind in Beeld, Rotary Zwolle-Noord en de Dierenweide, konden ongeveer 200 kinderen genieten van een prachtig feest. Het was een onvergetelijke middag vol plezier en vrolijkheid voor jong en oud.