Maak een kind blij!

Stichting Kind in Beeld is een Zwolse stichting die plezierige activiteiten organiseert voor kinderen uit Zwolse gezinnen met een laag inkomen. Door de financiële positie van de ouders is het voor deze kinderen vaak niet mogelijk om leuke dingen te doen.

De belangrijkste activiteiten zijn nu de Sinterklaasactie en Hét Grote Sinterklaasfeest. Lees hierover meer op deze website onder “Activiteiten”.

Sinterklaas is een feest voor ieder kind! …toch?
Helaas kan niet ieder kind zomaar een bezoekje van de Sint verwachten. Daar kunt u iets aan doen! Voor maar 10 euro maakt u een kind uit een Zwols gezin met een laag inkomen blij met een prachtig sinterklaascadeau.

U kunt uw bijdrage storten op de rekening van Stichting Kind in Beeld: NL91 RABO 0305 2862 26.

ANBI
Stichting Kind in Beeld is een ideële organisatie. Dat betekent dat wij financieel volledig afhankelijk zijn van giften, donaties en sponsoring. Door onze ANBI status kunt u als donateur giften van de inkomsten- of vennootschapbelasting aftrekken, binnen de daarvoor geldende regels.

anbi-logo