30 juli – 03 augustus: Sportweek 2018

PEC Zwolle/ Regio Zwolle United, Landstede sportcentrum, SportService Zwolle en Stichting Kind in Beeld hebben opnieuw een sportweek georganiseerd voor kinderen uit groep 6, 7 en 8 van basisscholen in de gemeente Zwolle.

Deze kinderen, die om wat voor reden dan ook niet met zomervakantie gaan, kunnen in week 31 (30 juli t/m 3 augustus) van de zomervakantie weer meedoen aan een sportieve, leuke en educatieve week, onder de naam Kids United Sport Zwolle (KUSZ).

We bieden deze kinderen een plezierige week door o.a
– De kinderen in beweging te brengen/te houden.
– De kinderen kennis te laten maken met sport(verenigingen).
– Het stimuleren van de breedtesport waarbij topsporters ingezet worden (PEC Zwolle voetbal, Landstede basketbal, Morrenhof Jansen Dalfsen handbal en Regio Zwolle volleybal).
– In te gaan op educatieve thema’s rondom vitaliteit/gezondheid, samenwerken en winnen & verliezen.

De kosten bedragen € 10,- per kind voor de hele week. Deze kosten worden volledig door Stichting Kind in Beeld betaald. Kinderen uit gezinnen met een laag inkomen kunnen dus gratis deelnemen aan de Sportweek! In totaal bieden we ruimte voor 45 kinderen om aan deze tweede editie van KUSZ mee te doen. Het programma is van maandag t/m vrijdag van ± 11.00 – 15.00 uur.

Aanmelden:
Om u in te schrijven heeft u inschrijfinformatie  nodig. Heeft u geen mail gehad met deze informatie, maar valt u wel in deze groep? Stuur dan een mail naar info@stichtingkindinbeeld.nl.