Aanmelden voor Hét Grote Sinterklaasfeest

De feestdagen komen eraan. Dat is niet voor iedereen een feest. U wilt uw kind(eren) graag iets extra’s geven, maar met een laag inkomen is dat lastig. Daarom organiseert Stichting Kind in Beeld ieder jaar Hét Grote Sinterklaasfeest. Dat is op woensdagmiddag 22 november 2023.

Hét Grote Sinterklaasfeest
Hét Grote Sinterklaasfeest is er voor kinderen van 0 tot en met 12 jaar, uit Zwolse gezinnen met een laag inkomen. Er is een spannende Sinterklaasmusical, kinderen kunnen op de foto met Sint en Piet en er zijn allerlei andere leuke activiteiten. Natuurlijk krijgen de kinderen wat te drinken en zijn er pepernoten.

Hét Grote Sinterklaasfeest is in Landstede Sportcentrum aan Hogeland 10 in Zwolle. De inloop is vanaf 15.00 uur. Het feest is om 17.00 uur afgelopen. Er mogen twee ouders/voogden mee. Het feest is gratis.

Sinterklaascadeau
Voor alle kinderen is er een cadeau. Wilt u dit ontvangen? Dan moet u zich aanmelden.

Kunt u niet bij het feest zijn? Dan bezorgt Stichting Kind in Beeld het cadeau en de pepernoten gewoon bij u thuis. Geef dit wel aan bij uw aanmelding.

Let op: aanmelden kan tot en met uiterlijk 29 oktober 2023.