Stichting Kind in Beeld op Beursvloer Zwolle

Op woensdag 10 februari 2016 was het zover. Onze Stichting Kind in Beeld handelt mee op de Beursvloer Zwolle. Georganiseerd door ZwolleDoet en Zwolse Uitdaging.

Zwolse bedrijven en Zwolse maatschappelijke ondernemingen proberen elkaar te vinden in een match. Bedrijven bieden kennis, know-how en goederen aan en de maatschappelijke organisaties bieden een tegenprestatie aan. Dit verloopt allemaal met gesloten beurzen. Alle matches worden door een notaris en een accountant bekeken en geaccordeerd. Anderhalf uur lang is er druk gehandeld tussen alle aanbieders. Een enorme, uitdagende happening.

Namens Stichting Kind in Beeld hebben Hans Bergman en Marja van Ettingen goede zaken gedaan:

Super veel dank aan bovenstaande bedrijven/organisaties voor jullie bijdrage!

img_2093

Wethouder René de Heer feliciteert Marja van Ettingen met één van de mooie matches die tot stand is gekomen.