Buitenspeeldagen Doepark Nooterhof

Maandag 2 mei en dinsdag 3 mei heeft Stichting Kind in Beeld een twintigtal kinderen blij kunnen maken met een gratis toegangskaartje voor de Buitenspeeldagen van het Doepark Nooterhof.
Tijdens deze dagen worden, naast de al bestaande, allerlei extra activiteiten aangeboden.
Vele kinderen lieten zich mooi schminken, andere visten in poeltjes naar waterbeestjes en kregen daarover uitleg. Meedoen aan een speurtocht over het terrein, lekker spelen met de waterobjecten, klimmen in de zandbak met boomstammen, het kon allemaal.
En dit alles extra feestelijk versierd met een stralende zon en aangename temperaturen. Daarmee was het voor alle meegekomen ouders ook een feestelijke en fijne ontspannen middag.
Dit is een uitvloeisel van de gemaakte matches op de Beursvloer in februari j.l. De Stichting dankt het Doepark Nooterhof voor de mogelijkheden die daarmee tot uitvoering zijn gekomen.

2lbngbq