Cheque van Onderwijsbureau Meppel

>

Op 11 januari jl mocht stichting Kind in Beeld een mooie cheque in ontvangst nemen. Deze cheque was beschikbaar gesteld door Onderwijsbureau Meppel. Rond Kerst organiseert dit bureau altijd een soort verloting. De prijzen hiervan mogen de medewerkers van Onderwijsbureau Meppel inzetten voor een goed doel. Van alle goede doelen worden er een paar uitgekozen. Telefoniste/receptioniste bij het Onderwijsbureau, Patricia Pijpaert was de gelukkige, die de hoofdprijs won. Omdat zij in Zwolle woont, heeft zij besloten deze prijs te schenken aan onze stichting Kind in Beeld.

Wij zijn haar heel dankbaar voor dit mooie gebaar. En uiteraard zijn wij heel blij met de € 1.000,- die de hoofdprijs vormt.

Fotocredits:
De overhandiging van de cheque door Patricia aan Hans Bergman, penningmeester van stichting Kind in Beeld