Het IJsbeeldenfestival is een groot succes!

De prachtige actie van Stichting Kind in Beeld, in samenwerking met Studio TaS, IJsbeeldenfestival en de gemeente Zwolle, om kinderen uit minimagezinnen een ijskoud dagje weg te geven, is een groot succes!

Van 11 t/m 15 januari en van 18 t/m 22 januari 2016 kunnen de gezinnen die via Stichting Kind in Beeld een kaartje hebben ontvangen voor het IJsbeeldenfestival, volop genieten van de ijsbeelden die tentoongesteld zijn in de NS-loods te Zwolle. Om bij te komen van de kou, kan na afloop genoten worden van een kop chocolademelk met slagroom. In de grote hal is er de mogelijkheid voor de kinderen om zich volledig uitleven op de draaimolen en het springkussen.

Namens Stichting Kind in Beeld, Studio TaS en de gemeente Zwolle willen wij het IJsbeeldenfestival hartelijk bedanken voor het beschikbaar stellen van de kaarten en deze gezinnen een leuk dagje weg te bezorgen!collage_web_kindinbeeld