JCI Zwolle zet zich dit jaar in voor Stichting Kind in Beeld!

Lees hier of onderstaand het bericht van JCI Zwolle:

JCI Zwolle zet zich dit jaar in voor Stichting Kind in Beeld.  Deze stichting organiseert activiteiten voor kinderen uit Zwolse gezinnen met een laag inkomen.

Eén van die activiteiten is Hét Grote Sinterklaasfeest, want ieder kind verdient een cadeautje van de Sint. Tijdens deze middag met veel snoepgoed en leuke activiteiten, nemen de Sint en zijn Pieten voor ongeveer 800 kinderen uit minima-gezinnen een mooi cadeautje mee.

Gun jij deze kinderen ook een cadeau van de Sint? Bestel dan nu een klein of groot  Sinterklaaspakket voor jouw werknemers/collega’s/vrienden, of gewoon lekker voor jezelf!* Met het bestellen van deze pakketten draag je bij aan Het Grote Sinterklaasfeest.

Een ‘gewone’ donatie is ook altijd mogelijk. Voor €10,- maak je al 1 kind blij met een cadeautje!

*De bestelde pakketten worden geleverd in week 47 (20 – 26 november)

Stichting Kind in Beeld

De Stichting Kind in Beeld stelt zich een Zwolse samenleving voor waarin alle kinderen in de gelegenheid zijn om regelmatig deel te nemen aan plezierige activiteiten. Aangezien dit voor kinderen uit Zwolse gezinnen met een laag inkomen vaak om financiële redenen niet mogelijk is, wil de stichting met behulp van giften, fondsen en sponsoring dit voor deze kinderen wel mogelijk maken. Hiermee organiseert de stichting activiteiten zoals Hét Grote Sinterklaasfeest, Hét Grote Zomerfeest, sportdagen en andere leuke uitjes.

Samenwerking

De Stichting is ontstaan uit een samenbundeling van krachten van een aantal Zwolse (maatschappelijke) organisaties. Deelnemende organisaties zijn o.a.: Humanitas, Studio TaS, Voedselbank Zwolle, het Diaconaal Platform Zwolle, de gemeente Zwolle, Song & Dance Academie, Op Orde, Schuldhulp maatje, Landstede, Vrouwenopvang Overijssel Kadera, en Present Zwolle.

Hét Grote Sinterklaasfeest 2023

Op woensdagmiddag 22 november zal in Landstede sportcentrum opnieuw Hét Grote Sinterklaasfeest plaatsvinden. Dit sinterklaasfeest is specifiek bedoeld voor kinderen van Zwolse minima-gezinnen, met als doel dat ieder kind in Zwolle met Sinterklaas een cadeautje krijgt. Voor ouders die dat financieel niet kunnen bekostigen biedt Hét Grote Sinterklaasfeest de oplossing.

JCI Zwolle

JCI Zwolle is een vereniging bestaande uit zo’n 20 enthousiaste, ondernemende mensen t/m 40 jaar die met beide benen in de maatschappij staan. Samen organiseren wij met veel plezier diverse projecten in de regio Zwolle. Jaarlijks verbinden wij ons aan een lokale Zwolse organisatie en steunen wij deze organisatie in financiële en praktische zin. In 2023 hebben wij ons verbonden aan Stichting Kind in Beeld.

Sinterklaasactie JCI Zwolle voor Stichting Kind in Beeld (jci-zwolle.nl)