Junior kamer Zwolle haalt een heel mooi bedrag op voor Stichting Kind in Beeld

Gisteravond heeft stichting Kind in Beeld een prachtige cheque mogen ontvangen van JCI Zwolle!

Juniorkamer Zwolle heeft met de verkoop van sinterklaaspakketten, met veel lekkers erin, het enorme bedrag van € 4.000,- voor ons bijeen weten te brengen!

Wij zijn daarr ontzettend blij mee. Met dit prachtige bedrag kan Kind in Beeld weer mooie activiteiten organiseren voor kinderen uit Zwolse gezinnen met een minimum inkomen.

JCI Zwolle heel hartelijk dank daarvoor.

Martijn Winters, voorzitter van JCI Zwolle overhandigde de cheque aan Hans Bergman, penningmeester van Kind in Beeld.Daarbij waren namens JCI Annefloor Wilke, vice-voorzitter en Michael Wolf, penningmeester ook aanwezig. Het hele team van Kind in Beeld was getuige van de overhandiging.

Op de foto de bestuursleden Bert Teitsma, voorzitter en Marja van Ettingen, secretaris en de werkgroepleden Aty van den Berg, Anne van den Beld, Susan Nieuwenkamp, Miranda Olijve, Rachel Roodveldt en Rob Teitsma.