Rabo Impuls Kampen

Op 28 november jl. organiseerde de Rabobank IJsseldelta, de Rabo Impulsdag in Kampen. Een speciale dag voor diverse organisaties, stichtingen en goede doelen om elkaar te ontmoeten en meer bekendheid te geven aan ieders te ontplooien activiteiten. Alle aanwezigen werden na de uitreiking van de cheques getrakteerd op een selectie van liedjes uit de musical Evita. Na een zeer verzorgde lunch was er voor iedereen gelegenheid een tweetal musea te bezoeken en of de Kamper toren te beklimmen.
Tijdens het eerste deel van de ochtend mochten Marja van Ettingen (secretaris) en Cato Bakker (coördinator Sinterklaasactie) van het Rabobank Stimuleringsfonds een cheque van € 1.500,- voor de Stichting Kind in Beeld in ontvangst nemen. Wij zijn daar uiteraard heel blij mee, en wij danken de Rabobank daarvoor heel hartelijk. De stichting kan daarmee weer mooie activiteiten ontwikkelen.foto-rabobank