Specsavers heeft € 1.786,78 opgehaald voor Kind in Beeld

Specsavers vindt het belangrijk om betrokken te zijn bij de lokale gemeenschap. Daarom steunt Specsavers per jaar ruim 100 lokale goede doelen door heel Nederland; Stichting Kind in Beeld is er hier één van!

Betaalbare oog- en hoorzorg voor iedereen. Dat is waar Specsavers voor staat. Maar de waarden gaan verder dan hun core business. Specsavers vindt het ook belangrijk om onderdeel te zijn van de lokale buurt en te weten wat er gaande is. De Specsavers-winkelteams zijn erg betrokken bij de lokale gemeenschap en die betrokkenheid zetten ze graag om in actie. Daarom is in 2010 Stichting Specsavers Steunt in het leven geroepen.

Omdat alle winkels van Specsavers een steentje bij willen dragen aan de lokale gemeenschap, geven ze per verkochte bril of hoortoestel een vast bedrag aan de Stichting. In totaal is hiermee € 1.786,78 opgehaald! Bestuursleden Bert Teitsma en Marja van Ettingen namen deze prachtige cheque in ontvangst.  Namens alle kinderen willen we Specsavers nogmaals heel erg bedanken!