Stichting brengt ieder Kind in beeld – Peperbus 22 november 2017

Een kind dat hoopvol zijn schoen zet. Wortel, brood, een tekening voor Sinterklaas. Een beeld dat we in veel Hollandse huiskamers de komende weken aantreffen. Niet in alle gezinnen is er geld voor deze kostbare traditie. Ook in Zwolle zijn er te veel gezinnen waar vader en moeder domweg geen geld hebben om cadeautjes te kopen. Voor het kind is dat onbegrijpelijk. Klasgenootjes praten honderduit over hun mooie cadeaus. Sint is er toch voor iedereen? Natuurlijk! Zegt Stichting Kind in Beeld. Om in stijl te blijven: deze club is naarstig op zoek naar hulp Sinterklazen om kinderen uit gezinnen met een laag inkomen een cadeau te kunnen geven. En een onvergetelijk sinterklaasfeest te bezorgen.

Een prachtig interview door Anton Cramer van de Peperbus. Lees verder op de website van de Peperbus.