Stichting Kind in Beeld en het IJsbeeldenfestival laten kinderen genieten van een ijskoud dagje weg

Stichting Kind in Beeld verzorgt in samenwerking met het IJsbeeldenfestival, Studio TaS en de gemeente Zwolle een gezellig dagje uit naar het IJsbeeldenfestival voor Zwolse kinderen uit minimagezinnen. De kinderen kunnen samen met hun ouders of eventueel opa/oma genieten van alle prachtige ijsbeelden.
Intussen heeft de stichting in november al twee Sinterklaas-initiatieven “geadopteerd” en deze zowel financieel als organisatorisch ondersteund. Maar het moet natuurlijk niet alleen bij Sinterklaas blijven. Dankzij de organisatie van het IJsbeeldenfestival konden wij een groot aantal gratis tickets weggeven. En er is niet alleen een ticket voor elk gezinslid beschikbaar, maar dankzij de Rabobank en Stichting Kind in Beeld krijgt iedereen ook een heerlijke kop chocolademelk met slagroom om weer op te warmen na de koude tocht langs alle prachtige ijsbeelden.
Met de gemeente Zwolle is gekeken welke gezinnen hiervoor in aanmerking kwamen en inmiddels zijn er al vele aanmeldingen van gezinnen binnengekomen!pandaa-logo