Woensdagmiddag 12 juni 2019: Hét Grote Zomerfeest

Op woensdagmiddag 12 juni organiseren we voor de tweede keer Hét Grote Zomerfeest in samenwerking met de Ladies Circle.

We geven een feestje in Speeltuin Assendorp. We gaan er een toffe middag van maken met heel veel leuke dingen om te doen! Er is lekkers en drinken, een ballonnengoochelaar, theater en schminken. Je kan een speurtocht doen en natuurlijk spelen in de geweldige speeltuin. Kortom een middagje feesten!

Er is plek voor 150  kinderen!

Wanneer en waar?
Datum: wo 12 juni 2019
Tijdstip: 14.00 – 17.00 uur
Locatie: Speeltuin Assendorp, Geraniumstraat 1a, Zwolle

Hoe meld ik me aan?
Aanmelden voor Hét Grote Zomerfeest is niet meer mogelijk.

Aanmelden voor Hét Grote Zomerfeest kon t/m 30 mei 2019. Aanmelden betekent niet dat u ook daadwerkelijk uitgenodigd bent. We werken niet langer met OP=OP. Iedereen mag zich aanmelden t/m 30 mei, daarna sluit de inschrijving en gaan we loten om iedereen een gelijke kans te geven. De week na 30 mei krijgt u een mail of u wel of niet met uw kinderen bij Hét Grote Zomerfeest aanwezig kunt zijn.

LET OP:

Toch niet?
Heeft u uw gezin aangemeld, maar kunt u toch niet komen? Laat het ons dan weten via info@stichtingkindinbeeld.nl. Wellicht dat we dan een ander gezin heel erg blij kunnen maken.