22 november 2017: Hét Grote Sinterklaasfeest

Op woensdag 22 november organiseert Stichting Kind in Beeld Hét Grote Sinterklaasfeest in het Landstede Sportcentrum! Hét Grote Sinterklaasfeest  een onvergetelijke middag voor kinderen uit Zwolse gezinnen met een laag inkomen. De kinderen krijgen een gratis en verrassend programma aan met een musical van de Song & Dance Academie, lekkers en Sint en zijn pieten heeft voor ieder kind een leuk en nieuw cadeau!

Aanmelden voor Hét Grote Sinterklaasfeest is niet meer mogelijk

Voor Hét Grote Sinterklaasfeest moet u uw kind aanmelden. Aanmelden kon t/m 27 oktober 2017. Helaas is het niet meer mogelijk uw kind aan te melden. We hebben de belangrijkste vragen voor u op een rij gezet.

Wanneer is Hét Grote Sinterklaasfeest?
Woensdag 22 november 2017
Inloop: 15:00 uur
Musical: 15:30 uur
Einde: 17:00 uur

Waar is Hét Grote Sinterklaasfeest?
Landstede Sportcentrum, Hogeland 10 in Zwolle

Hoeveel ouders/verzorgers/voogden mogen mee?
Er mogen maximaal twee ouders/verzorgers/voogden mee.

Hoe meld ik me aan?
Het is niet meer mogelijk u aan te melden. Wel raden we u aan onze Facebookpagina te liken, zodat u op de hoogte blijft van toekomstige uitjes.

Meer vragen?
Stuur dan een mail naar aanmelding@stichtingkindinbeeld.nl.

Hulpsinterklazen gezocht
Help je mee voor de kinderen een onvergetelijke dag te maken? Leg dan 10 euro bij en maak iemand heel erg blij! Word Hulpsint van Hét Grote Sinterklaasfeest.