Help ons

Door uw bijdrage kunnen wij het hele jaar leuke uitjes en activiteiten organiseren voor kinderen uit gezinnen met een laag inkomen!

Wist u dat er zo’n 6.800 huishoudens in Zwolle zijn die leven op of onder het sociaal minimum (bron: Armoedemonitor 2017)? Dat betekent dat ruim één op acht Zwolse gezinnen moeite heeft rond te komen. Er is geen geld voor extraatjes. En al helemaal niet om er eens samen op uit te gaan. En precies om die reden bestaat Stichting Kind in Beeld. Want een (mid)dagje ontspannen genieten met het hele gezin kan een heel positieve uitwerking hebben.

Met alleen de entree voor een activiteit ben je er niet. Het is ook zo fijn even een drankje te kunnen doen met wat lekkers erbij. Wij zorgen ervoor dat het uitje compleet aangekleed is. Maar dat kunnen we alleen als we ook over de mankracht en financiën beschikken dat waar te maken. U kunt de stichting op vele manieren steunen.

Sinterklaas Tientjes Actie – Maak voor € 10,-  een kind blij met een cadeau!

Veel van de kinderen uit gezinnen met een laag inkomen, hebben geen geld om Sinterklaas te vieren. Onze grootste activiteit is het Grote Sinterklaasfeest. Kinderen worden verrast door een Musical van studenten van Landstede,  krijgen lekkers, mogen een potje spelen met Landstede basketballers en voetballers van PEC Zwolle en mogen natuurlijk op de foto met Sint en Piet. Ook krijgen ze een gloednieuw cadeau t.w.v. € 10.- (door hun ouders uit gezocht). Doneer direct via iDeal of maak het bedrag over aan Stichting Kind in Beeld op NL91RABO 0305 2862 26.

Word sponsor

Stichting Kind in beeld heeft diverse partners die ons sponsoren d.m.v. een financiële bijdrage of in natura. Wil jij ook een bijdrage leveren? Stuur een mail naar info@stichtingkindinbeeld.nl.

Organiseer als bedrijf/organisatie samen een activiteit met ons

We deden het al met SportService Zwolle en de Ladies Circle: samen kijken hoe we een event neer kunnen zetten. Wil jij je ook graag inzetten voor deze doelgroep? Neem gerust contact met ons op via info@stichtingkindinbeeld.nl.

Gezocht: tijd

We zijn altijd op zoek naar vrijwilligers. Mensen die flyers willen verspreiden, cadeaus rond willen brengen of willen begeleiden tijdens een van onze activiteiten. Interesse? Stuur een mail naar info@stichtingkindinbeeld.nl.

ANBI

Stichting Kind in Beeld heeft een ANBI status en dat betekent dat we aan de eisen voldoen die de overheid stelt. Uw geld komt dus op de goede plek terecht! Door de ANBI status kunt u als donateur giften van de inkomsten- of vennootschapsbelasting aftrekken, binnen de daarvoor geldende regels.

anbi-logo