Doneer

Door uw bijdrage kunnen wijhet hele jaar leuke uitjes te organiseren voor kinderen uit gezinnen met een laag inkomen!

Wist u dat er zo’n 9.600 mensen in Zwolle zijn die leven op of onder het sociaal minimum (bron: Armoedemonitor 2018)? Dat betekent dat ruim één op acht Zwolse gezinnen moeite heeft de rond te komen. In tataal gaat het om 2100 kinderen. Er is geen geld voor extraatjes. En al helemaal niet om er eens samen op uit te gaan. En precies om die reden bestaat Stichting Kind in Beeld. Want een (mid)dagje ontspannen genieten met het hele gezin kan een heel positieve uitwerking hebben. Hét Grote Sinterklaasfeest is onze grootste activiteit.

Hét Grote Sinterklaasfeest

De voorbereidingen van het Grote Sinterklaasfeest op 22 november 2023 zijn in volle gang! Veel van de kinderen uit gezinnen met een laag inkomen, hebben geen geld om Sinterklaas te vieren. Wij verrassen deze kinderen met een musical van studenten van Landstede, ze krijgen lekkers, worden geschminkt, en mogen natuurlijk op de foto met Sint en Piet.

Tot slot krijgen zij een gloednieuw cadeau t.w.v. € 10.- (door hun ouders uit gezocht). Helpt u mee? Doneer hieronder direct € 10,- (of meer of minder) via iDEAL of maak het bedrag over aan Stichting Kind in Beeld op NL91RABO 0305 2862 26. Wilt u op een andere manier een bijdrage leveren? Bekijk dan de mogelijkheden

ANBI
Stichting Kind in Beeld heeft een ANBI status en dat betekent dat we aan de eisen voldoen die de overheid stelt. Uw geld komt dus op de goede plek terecht! Door de ANBI status kunt u als donateur giften van de inkomsten- of vennootschapsbelasting aftrekken, binnen de daarvoor geldende regels.

Bedrag