Hét Grote Zomerfeest 2019 was fantastisch

>

Wat hebben we veel blije gezichten gezien afgelopen woensdagmiddag 12 juni 2019. Speeltuin Assendorp was omgetoverd tot een heus pretpark.
Heel veel kinderen en hun ouders hebben een onvergetelijke middag gehad.

Er was van alles te doen! Springen, sminken, suikerspinnen eten, drinken, er was een prachtige theatervoorstelling en de kinderen konden heel veel spelen. En aan het einde naar huis met een heuse goodybag.

Er hebben zich veel meer kinderen in geschreven dan de 150 die we kwijt konden in de speeltuin. Ondanks de regen was de opkomst goed. Ook al zou je dat misschien niet zeggen als je de foto’s ziet. Er zijn bewust weinig mensen afgebeeld, omdat we discreet zijn met het in beeld brengen van kinderen en hun ouders.

Deze middag is georganiseerd door de Ladies’ Circle Zwolle i.s.m. ons. Hét Grote Zomerfeest is mogelijk gemaakt door: het Hervormd Weeshuis, Speeltuin Assendorp, Rojo Events, Landstede, Schuttelaar en de Zwolse Zeefdrukkerij. Via deze weg willen we hen nogmaals van harte bedanken!

Wil jij ook wat betekenen voor Zwolse gezinnen met een laag inkomen? Neem gerust contact op via info@stichtingkindinbeeld.nl of maak hier direct een bijdrage over.